Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu,
miluieşte-mă pe mine păcătosul!

"Credinţa nu e ca un curs la fără frecvenţă,
Credinţa trebuie să o trăieşti zi de zi!"

Pr. Teofil Părăian

miercuri, 23 februarie 2011


Pr. Petroniu TANASE
"Dumnezeu ne-a facut cinstea de a ne
crea dupa chipul Sau ..."


"Cum ti-ai pregatit aripile,
asa o sa zbori dincolo"


"Dacă am făcut lucruri bune, Dumnezeu mă primeşte şi-mi răsplăteşte în veci mai mult. Dacă, însă, am făcut numai lucruri rele nu pot intra dincolo şi acesta este iadul duhovnicesc: să fii lipsit în veci de vederea feţei lui Hristos!"

"Avva Petroniu Prodromitul? Cel mai smerit. Cel mai smerit. Cel mai smerit." (Pr. Adrian Fageteanu)








Pr. Paisie OLARU
"Dar daca voi nu plangeţi, plang eu pentru voi, că tare este greu de ajuns la Rai. O, cată nevoie şi cată frică are sufletul atunci! Si daca nu plangi tu pentru tine aici, cine să te plangă după moarte? Luaţi seama ca tare este scump Raiul si tare este greu de ajuns la Rai. Aveţi grijă de suflet, că mare răspundere are fiecare pentru el. Că nu anii ajuta ci faptele, dragii mei".




“Ce-i aia disperare şi deznădejde? Deznădejdea, disperarea, e cel mai mare păcat. Nu spune aşa, că “eu n-am să mă mai mântuiesc, că eu degeaba mă rog“, nu! Tu să spui aşa: “De unde-s gândurile astea? Ba nu. Eu, cu ajutorul Măicuţei Domnului, am să mă mântuiesc.” Uşa raiului e deschisă, tată. Numai noi să vrem să intrăm în el, Dumnezeu nu obligă pe nimeni. Mai aduce pe câte unul si cu de-a sila, mai trimite o boală, un necaz, dar “pe dătătorul de bunăvoie îl iubeşte Dumnezeu“.
"Asa, tătucă. Hai să punem si noi de acum început bun. Noi trăim cu nădejdea vietii de dincolo…”













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu